Keď sa v prvej dekáde 2000-tych rokov objavili sociálne médiá, väčšina marketingových pracovníkov nerozumela tomu, že ľudské bytosti sa ukázali na sociálnych médiách z rovnakých dôvodov, ako my sledujeme akékoľvek médiá – všetci radi sledujeme dobrý príbeh.
Nezdá sa, že by obchodníci B2B dostali to, že bez ohľadu na to, či je vaše cieľové publikum výklenkom alebo nie, máte publikum – a potenciálne sociálne sledujúce – ak iba aktívne rozprávate svoj príbeh. To je to, čo sa snaží prichádzajúci marketing robiť, a tlačové správy sú jednou z taktík, ktoré môžu pomôcť riadiť vašu prichádzajúcu aktivitu.
Či už váš príbeh obsahuje najnovšie správy, nový patent, aktívny prenájom alebo firemnú udalosť, budú mať vaše vyhliadky a súčasní zákazníci záujem sa o tom dozvedieť a možno budete prekvapení, keď sa dozviete o svojej práci širšiu verejnosť, tiež. Pravidelným vydávaním nových tlačových správ tým, ktorí sledujú vašu spoločnosť, dokážete, že ste lídrom v tomto odvetví, že sa meníte a že zostávate progresívni voči svojim konkurentom.
- Tlačové správy Budujú vzťahy s verejnosťou
Tlačové správy sú formou public relations, preto je dôležité, aby vaše publikum bolo zaujaté a zapojené do správ o vašej spoločnosti. Aj keď tlačové správy nie sú také osobné a ľahko čitateľné ako blogy vašej spoločnosti, mať tieto závažnejšie publikácie sú rovnako dôležité na vytvorenie autority a budovanie dôvery. Chcete, aby vaši vyhliadky a klienti vnímali vašu spoločnosť ako relatívnu a spoľahlivú a pravidelné tlačové správy sú skvelým spôsobom, ako vyvážiť váš ľahší obsah blogu. - Obrovský zdroj pre novinárov
Tlačové správy sú pre obchodníkov takým skvelým nástrojom, pretože je to prvýkrát, čo sa svet dozvie o vašich najnovších správach, a správa zabezpečí, že správy budú vychádzať priamo z úst vašej spoločnosti. To znamená, že máte možnosť rozhodnúť sa, ktoré kľúčové slová a citácie chcete novinárom vyzdvihnúť, keď publikujú vašu tlačovú správu v článku. Mať novinárov publikovať vaše PR je veľmi cenné, pretože majú zdroje a kontakty, aby oslovili omnoho širšie publikum, ako by mala vaša spoločnosť na svojich webových stránkach a sociálnych médiách. Navyše, zverejnenie vášho obsahu pomocou externých zdrojov zvyšuje vašu dôveryhodnosť a viditeľnosť, pretože sa za vás váži niekto iný. - PR nepriamo vylepšuje SEO
Aj keď tlačové správy nie sú známe tým, že priamo vylepšujú SEO, môžu byť skvelým zdrojom nepriameho prenosu návštevnosti webových stránok vašej spoločnosti. To môže byť ťažké sledovať, ale po uverejnení novej tlačovej správy budete určite vidieť značný nárast premávky. Prečo? Zahrnutím prichádzajúcich odkazov do vášho pôvodného PR môžu novinári a drôtové služby zahrnúť tieto odkazy do svojich publikácií, ktoré zase nasmerujú prevádzku priamo na vaše webové stránky. Okrem toho, ak sa tieto externé zdroje zameriavajú na niekoľko kľúčových slov v pôvodnej publikácii, pravdepodobne znovu použijú podobný jazyk, a tak nepriamo zvýšia SEO a dôveryhodnosť vo vyhľadávacích nástrojoch. - Prilákajte prichádzajúce odkazy od väčšieho publika
Správy, ktoré vydáte, by mali pomôcť určiť, kto je vaše cieľové publikum, čo ovplyvní, ako a kde publikujete každú tlačovú správu. Ak sú vaše správy lokálnejšie, špecifickejšie pre klienta alebo presnejšie v rámci vašej spoločnosti (ako sú napríklad noví zamestnávatelia), potom je dosť na udržanie vášho PR na vašom webe. Ak by však vaše správy mohli byť prínosom pre široké medzinárodné publikum na internete, možno by ste mali zvážiť použitie spoločnosti zaoberajúcej sa distribúciou PR alebo poskytovateľom káblových služieb. Vyskúšajte si výhody platenia za niektoré z najlepších tlačových správ pre káblové služby a platformy PR pre ďalšiu tlačovú správu.
Okrem klientov a perspektív investori tiež držia krok s tlačovými správami rôznych spoločností, aby zistili, v čom sú vo vzťahu ku konkurentom v rámci odvetvia. Nezabudnite vyniknúť vysokokvalitnými tlačovými správami o zaujímavých a relevantných informáciách.
- Možnosti prekliknutia
Okrem toho, že sú zdrojom prezentácie správ spoločnosti, tlačové správy môžu byť využívané niekoľkými kapacitami. Vaše tlačové správy svojím spôsobom fungujú napríklad aj ako vstupná stránka, s možnosťou umiestniť relevantné a užitočné CTA pre ďalšie pokročilé zdroje obsahu, ako sú stránky, videá s postupmi atď. Nezabudnite tiež uviesť interné odkazy. zvýšiť návštevnosť svojich webových stránok a byť zdrojom, ktorý vaše publikum potrebuje. Nezabudnite však zahrnúť aj externé odkazy na vybudovanie dôveryhodnosti tým, že ukážete publiku, že ste vykonali prieskum, a poznať aktuálne priemyselné správy týkajúce sa vašej tlačovej správy. - Primerané a opätovne použiteľné tlačové správy na zvýšenie viditeľnosti
Kľúčovým dôvodom, prečo tlačové správy vynikajú a sú účinné pri oslovovaní širšieho publika v porovnaní s iným obsahom, je vážnejší a priamejší použitý jazyk a tón. Aj keď je to v pôvodnej tlačovej správe účinné, takýto vážny jazyk nie je vhodný pre blogy alebo príspevky v sociálnych médiách