Výhody tlačovej správy

Tlačové správy sú najčastejšie používaným nástrojom pre styk s verejnosťou v PR kampaniach.Kľúčovými výhodami tlačových správ sú dostupné náklady, oslovenie cieľového publika, hodnota reklamy, príspevok k procesu budovania značky a udržateľnosť.Prispievajú tiež k zlepšeniu uznania, spoľahlivosti, imidžu, reputácie, prestíže, príjmov a viditeľnosti ľudí, organizácií alebo inštitúcií. V tomto článku zhrnieme desať výhod distribúcie tlačových správ.

1- Dostupné náklady
Náklady na tlačovú správu sú oveľa dostupnejšie ako všetky ostatné reklamné a propagačné aktivity. Na udržanie nákladov na dostupnej úrovni by sa však mali zvážiť niektoré body. Tlačové správy, ktoré PR agentúry obsluhujú za mesačnú zálohu, nie sú ziskové. Online PR služby , ktoré môžu zákazníci využívať podľa potreby a „ platiť za chodu “, ponúkajú v porovnaní s PR agentúrami viac výhod, pokiaľ ide o písanie, servis a reportovanie tlačových správ.

Na druhej strane, snažiť sa zvládnuť proces tlačovej správy svojpomocne, či už jednotlivec, organizácia alebo inštitúcia, môže veci skomplikovať a nakoniec to bude drahšie. Okrem používania tlačových zoznamov a tlačových agentúr pri obsluhe tlačovej správy vedú poplatky za programy používané pri podávaní správ aj k vyšším nákladom na ad hoc a nepravidelné správy. Zatiaľ čo online PR agentúry riadia procesy písania, distribúcie a reportovania a poskytujú služby na kľúč za prijateľné ceny.

2- Komunikácia s cieľovým publikom
Tlačové správy ponúkajú efektívny spôsob, ako osloviť vašu cieľovú skupinu. Vplyv, ktorý by mala tlačová správa, ktorú pripravíte, aby oslovila vaše cieľové publikum, priamo súvisí s jej spravodajskou hodnotou a autentickým štýlom, ktorý nevyzerá ako reklama. Komunikácia s cieľovým publikom prostredníctvom tlačených a online médií môže mať dlhodobejší vplyv na rozpoznanie značky. Keď čitatelia uvidia vaše meno v médiu, ktoré zverejňuje obsah zameraný na vaše cieľové publikum, malo by to lepší vplyv na imidž a reputáciu vašej značky.

10 výhod tlačovej správy

3- Hodnota reklamy
Tlačové a online médiá si udržiavajú svoju prítomnosť prostredníctvom reklám a vzťahov s inzerentmi. Jednotlivec, organizácia alebo inštitúcia by vo všeobecnosti potrebovala umiestniť reklamu, aby bola uvedená v novinách, časopisoch, spravodajských stránkach a blogoch. Tlačové správy majú reklamný účinok, aj keď nepriamo.Hlavným rozdielom medzi tlačovou správou a inými reklamnými procesmi je skutočnosť, že tlačová správa stojí menej.Reklama alebo hodnota reklamy, ktorá meria, koľko by stála reklama v médiách, ktoré pokrývajú tlačovú správu, je metrika zahrnutá do správ online PR agentúr.

4- Optimalizácia a rozpoznávanie pre vyhľadávače
Kópia tlačovej správy, vytvorená na základe kritérií optimalizácie pre vyhľadávače, vám pomôže objaviť sa vo vyhľadávaní online.Úroveň pokrytia, ktoré získate pomocou tlačových správ na webových stránkach so správami online, má významný vplyv na vaše uznanie vo vyhľadávačoch.Tlačové správy, ktoré obsahujú cielené kľúčové slová, podporujú vaše úsilie v oblasti SEO. Pri pravidelnej mediálnej komunikácii sa vaše meno objavuje častejšie vo vyhľadávaní a vyhľadávače vás vnímajú ako zdroj. Písanie tlačových správ v súlade so SEO môže zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok a zabezpečiť výsledky vyhľadávania vo váš prospech.

SEO prínos tlačovej správy

5- Spoľahlivosť, imidž a povesť
Spravodajské články z prestížnych publikácií budujú dôveru medzi vašim cieľovým publikom. S väčším počtom novinových článkov v tlači sa zlepší povedomie o značke a povesť a pozitívne to ovplyvní aj váš imidž. Tlačové správy vám umožnia byť vnímaný ako odborník vo vašom odvetví.

6- Branding
Keďže správy v novinách, časopisoch, spravodajských stránkach, blogoch a sociálnych médiách majú pozitívny vplyv na vašu spoľahlivosť, imidž a reputáciu, pomáhajú vám byť uznávaní vo vašom odvetví a obchodných kruhoch a vytvárajú pozitívne vnímanie v rámci organizácie. tiež. Branding, proces, ktorý sa snaží dosiahnuť takmer každý jednotlivec, inštitúcia alebo organizácia, naberá na sile s vašou mediálnou komunikáciou.