Tlačové správy sú jedným z najdôležitejších nástrojov pre vašu značku! Či už sa chcete podeliť o správy o spoločnosti, oznámiť nový produkt alebo vydať vyhlásenie počas možnej krízy alebo stiahnutia z trhu, tlačové správy naďalej obstoja v skúške času. Aj keď si niektorí môžu myslieť, že tlačové správy sú „starou školou“, existuje dostatok dôvodov, prečo sa aj naďalej spoliehať na túto formu komunikácie vašej spoločnosti a značky. Čítajte ďalej a zistite, aké sú podľa nás tri hlavné dôvody, prečo sú tlačové správy stále silné!
Tlačové správy vám umožnia ovládať rozprávanie o vašej značke
Udržiavanie konzistentnej distribúcie tlačových správ a snaha udržať vašu značku v správach pomôže vybudovať dôveryhodnosť u spotrebiteľov a vašej cieľovej skupiny. Uverejnením dôležitých a pozitívnych správ súvisiacich s vašou značkou môžete ovládať príbeh a tiež zmierniť akúkoľvek negatívnu tlač, ktorá by mohla kolovať. Najlepší spôsob, ako formovať príbeh, ktorý chcete zobraziť, je začať s plánom PR. To môže zahŕňať plány nielen na vydania, ale aj na celoštátny, miestny alebo špecifický dosah! Vytvorením tohto plánu sa môžete rozhodnúť, aké správy chcete zdieľať a kedy ich má vidieť vaše publikum.
Tlačové správy môžu pomôcť zlepšiť vaše hodnotenie SEO
Podľa Cisiona , tlačová správa, ktorá je dobre napísaná a využíva osvedčené postupy SEO, pomôže vyhľadávačom zoradiť vaše vydanie. Pridanie vašich vydaní a redakčných článkov do online redakcie na vašej lokalite tiež pomôže zvýšiť priamu návštevnosť ako výsledok vášho úsilia v oblasti vzťahov s verejnosťou. Vydania môžete zmeniť aj tak, že ich budete znova zdieľať na sociálnych médiách , na svojom blogu alebo na iných platformách, ktoré vaša spoločnosť využíva. Aj keď sa to môže zdať trochu opakujúce sa, vytvárate len viac ciest, aby sa vaša cieľová skupina mohla stretnúť s vašimi správami!
Tlačové správy majú za následok zlepšenie vzťahov s médiami
Ďalší spôsob, ako sa pozrieť na tlačovú správu, je ako pekne zabalený darček pre novinárov! Tlačová správa je v podstate dokument, ktorý načrtáva všetky informácie, ktoré médiá potrebujú vedieť o akýchkoľvek správach, ktoré zdieľate. Novinári by mali mať možnosť použiť obsah tlačovej správy na napísanie dodatočného spravodajstva alebo ho len skopírovať a vložiť a zdieľať so svojimi čitateľmi. Ide o to, aby im bolo čo najjednoduchšie prevziať vaše správy a zdieľať ich s publikom, ktoré sa snažíte osloviť! Takže keď píšete správu, nezabudnite premýšľať o všetkých bodoch, ktoré chcete sprístupniť verejnosti, a zabaľte to do pekného úhľadného balíka, ktorý môžu novinári použiť na spravodajstvo. Je to tiež skvelý spôsob, ako vytvárať a rozvíjať vzťahy s médiami, pretože im v podstate trochu uľahčujete prácu.